Okulların Açılmasına Kaç Gün Kaldı? Okul Geri Sayım

Aşağıdaki okulların açılmasına kaç gün kaldığını gösteren sayacımız ile 6 Eylül 2021 Pazartesi tarihine kalan süreyi öğrenebilirsiniz. Dolayısıyla 2021-2022 eğitim ve öğretim yılı 6 Eylül’de başlayacaktır.

1. Dönem Okulların Başlangıcı: 6 Eylül 2021 Pazartesi

Okulların açılması ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz..

56 Yorum
En yeni
Eski Most Voted
Inline Feedbacks
Yorumları Göster
hamdi
14 gün önce

okul açılsın sevgilimi özledim

Anonim
14 gün önce

Okullar kapandığında ben daha 9.sınıf’ın yarısını okumuştum, şimdi ise 11.sınıf’ım..

MENTAL ÇÖKÜNTÜ
14 gün önce

SON 19 SAAT 12 DK 10 SANİYEEEE OLAMAZZZZZ

Air Queen
14 gün önce

Anaaa yarın okul başlıyor bekle beni 9. Sınıf ben geliyorummmm

Anonim
14 gün önce
Reply to  Air Queen

Knk hangi lise

Air Queen
14 gün önce
Reply to  Anonim

simya koleji knk

Anonim
16 gün önce

okulların açılmasına son iki gün dridridrdri sonunda ya yemin ediyom bığtğğğ laaa yaşasın mahmut özer okulları kapatma 10.sınıf oldum hala

gamze
18 gün önce

son 4 günnn 🙂

gamze
18 gün önce

ya gerçekten artık yeter çnkü eğtimsiz kaldık artık açılması gerek 11 sınıf oldum ve 10 9 sınıf gitmedim 9 sınıf az gittim yeter açılsın artık

Anonim
15 gün önce
Reply to  gamze

Aynen

DDDDd
19 gün önce

Bu sefer büyük ihtimalle tamamen açılacak 🙂

Laydbug
19 gün önce

Bende o kadar özledim ki her gün takip ediyorum teşekkürler 🙂

Air Queen
20 gün önce

Her gün bu siteye bakıyorum bakalım ne kadar kalmış diye o kadar çok özledim ki okulu artık açılsın hemen okula gitmek istiyorummmm

Air Queen
20 gün önce

Bence artık okul açılsın eskiden okul kapanmasını çok istiyordum ancak artık eğitime ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum ben eski günleri çok özledim artık haftada 5 gün olması sevindirdi ben bu sene 9. Sınıf olucam inş sorunsuz bitirebilirim😇

Tuana
25 gün önce

Okullar kesin açılır artık 11 gün kaldı,bu 11 günde okullarda yeterli tedbir almış olmaları gerekirdi meb in.Benim anlamadığım sınıfta kaç kişi olacağımız.

Air Queen
20 gün önce
Reply to  Tuana

Bildiğim kadarıyla 22 kişiden fazla olmaması gerek sınıflarda ki öğrenci sayısını azaltacaklardır diye biliyorum🤔

Beritan
25 gün önce

Okulların açılmasını çok istiyoruz inşaallah açılır zaten 9 sınıfta doğru düzgün bir eğitim göremedik bazı imkanzlar yüzünden canlı derslere doğru düzgün giremedim 9 sınıf yaz tatilinde bütün konularını mi bitirdim çok şükür şimdi 10 sınıfım inşaallah okul açılıp öyle devam ederiz çünkü öbür türlü olmuyor hergun dua ediyoruz zaten bende okulların açılmasına inanmıyorum ama inşaallah şaşırtirlar veliler aşı olun diyorlar ama öğretmenleerin %20 si aşı olmamış yani vallah eğitim sistemi çökmüş burdan selamlar inşaallah Allah herkesin emeğinin karşılığını veriri.

Anonim
19 gün önce
Reply to  Beritan

ayn ya 9.sınıf normalde eğlenceli bir yıldı ancak okul açılmadı 10.sınıf olduk inşallah bidaha kapnmaz okullar kapanırsa cidden bunalırız zaten bunaldık ama daha da bunalırız inşallah kapanmaz bide pazrtei okula gidince hocaya diycemki hocam şuan bulunduğumuz kurum vrya kuruluşun adı neydi çoktandır gelmiyorumya ismini unutmuşum :):):)sjssjsjsj

Sema
26 gün önce

Yaşasın okul açılıyor

İsim neydi benim lan
26 gün önce

Bunu söyleceğimi hiç tahmin etmezdim ama ben okulu özledim ve bu lgs öğrencisiyim bu sene ağırlık üstümüzde olacak açılması gerekiyor kesinlikle

Anonim
27 gün önce

ya bence artık açılması gerekiyo bıktım ya valla okuldan ve okumaktan iysi yok açılsın artık yarabim dualarımızı kabul et amin

Anonim
27 gün önce

Arkadaşlar bikere ben kızım okulun ozledim ben 5. Sınıfa gidiyorum artık çok mutluyum¯◡¯

resul baysal
28 gün önce

bence artık okulun açılması gerekiye yetti

Tuana
1 ay önce

Arkadaşlar aşı yaşı 15 e düşmüş aşı olan var mı,ben 1.dozumu oldum çok şükür.16 yaşındayım.

Armağan-Sena
1 ay önce

Ortaokul 6. sınıfa geçtim ve okula gitmeyi normalde hiç sevmezdim eskiden,şimdi açılsada gitsem diye dualar ediyorum.

elviş
1 ay önce

Evde kalmaktan Puri Puri prisoner’e döndük.

Anonim
1 ay önce

güzel günler gelır inşallah
herkese başarılar dilerim
2023 tayfadan sara

Hilanur seyhan
1 ay önce

Açıkçası ben bu yıl nasıl geçti anlamadım
Geçen sene LGS ögrencisiydim ona rağmen şimdi yeni okulum için çok heyecanlıyım
Beni bekle ığdır sosyal bilimler lisesi HİLANUR SEYHAN geliyor.

Tuana
1 ay önce
Reply to  Hilanur seyhan

hgjdgjfghkgj.Umarım hayallerine kavuşursun,istediğin yere gelirsin güzel kardeşim.

Anonim
1 ay önce

Ya inshallah acilir Ben cok ozledum ramen 4 inch siniftan 6 ya gectim

İsimsiz
1 ay önce

İnşallah okullar açılır. Pandemi başladığında 6’ydım şimdi 8 oldum

Bilene bedava
15 gün önce
Reply to  İsimsiz

Son bir gün

Anonim
1 ay önce

ya ben 4. sınıfı taktirle geçtim ama şöyle bir sorun var şimdi ortaokula başlıcam yine uzaktan eğitim olursa ben okula gitmem ya okullar tamamen açılacak kapatmıcaklar yada uzaktan eğitime devam edilecek artık bıktım canlı dersleri hiç sevmiyorum

Arda Er
1 ay önce

Bence okullar gene kapanır fakat ben Teknik Lise okuyorum Atölye derslerimizi yüz yüze uygularız

Anonim
1 ay önce

okular kesin açılıp 1 hafta sürer yine kapatırlar

Tuana
1 ay önce
Reply to  Anonim

Artık öyle bişey söz konusu olamaz çünkü zaten 1 yılımız heba oldu 1 yılımız daha bu şekilde olamaz.12-17 yaşı aşılasınlar bir kaç hafta içinde sorun çözülür daha neyi bekliyolar anlamadım.

Cengşzhan
30 gün önce
Reply to  Anonim

İnşallaaaaahhhh

Tuana
1 ay önce

Eğer okullar açılmazsa biz perişan oluruz.Artık açılması gerekiyor.Ben tekrar uzaktan eğitim görmek istemiyorum.Hiçbir şey anlamıyorum.

tuana
1 ay önce
Reply to  Tuana

ayn

Last edited 1 ay önce by tuana
Hilanur seyhan
1 ay önce
Reply to  Tuana

Evet ya bu haksızlık doğru düzgün eğtim alamıyoruz

Screamq
28 gün önce
Reply to  Hilanur seyhan

BURASI TÜRKİYE ONDAN OLABİLİR.

Tuana
23 gün önce
Reply to  Screamq

Ayn

İdris Gözhan
1 ay önce

Okullar açılmiyacak cizrede %76 koronavar nasıl açılacak

56
0
Yorum yapx
()
x